  • Data: 2012-02-17 15:07:41
    Temat: Re: Niezgodnosc z umowa a brak paragonu
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    et...

    >Fscet.... kartę (czy to debetówkę czy kredytówkę) to może i widziałeś, ale
    >już wyciągu z karty to na pewno nie. Bo ys nie pisał takich debilizmów.

    Bzdury to Ty piszesz.
    Ja najczęściej składam reklamacje na buty w Daichmann- taki fajny sklep że
    po roku noszenia butów jak się coś odklei czy odpruje to nie robią problemów
    tylko zwracają kasę i kupujesz nowe buty;)
    I zdarzyło mi się ze nie miałem paragonu tylko slip z karty. I nie robili
    problemów.