eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - wysyłka › Re: Niezgodność towaru z umową - wysyłka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową - wysyłka
    Date: Mon, 21 Sep 2009 10:41:28 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <h97e7l$s71$1@news.onet.pl>
    References: <h965i4$fj5$1@inews.gazeta.pl> <h965o6$fpj$1@news.onet.pl>
    <4ab6a370$1@news.home.net.pl> <h9689d$khr$1@news.onet.pl>
    <h97e43$tff$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dou225.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1253522485 28897 83.24.128.225 (21 Sep 2009 08:41:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Sep 2009 08:41:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <h97e43$tff$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:608063
    [ ukryj nagłówki ]

    s...@a...pl pisze:
    >> Tak sobie sprzedawca może twierdzić, ale i tak jak oddaje gotówkę,
    >> to łącznie z kosztami pierwszej przesyłki do konsumenta (jeśli
    >> konsument ją pokrył) plus koszty przesyłki z reklamacją.
    >
    > Załóżmy, że sprzedawca reklamacji nie uznaje. Jak wygląda wtedy sprawa z
    > odesłaniem towaru? Musi to zrobić czy może powiedzieć, że jest do
    > odbioru w siedzibie firmy? W końcu dlaczego on ma ponosić koszty
    > nieuzasadnionych reklamacji?


    IMHO można wymagać, aby odesłał po pokryciu kosztów przez klienta.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1