    From: <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową a zakup od prywatniej osoby
    Date: Sat, 20 Jun 2009 19:52:13 +0200

    news:h1h5be$8e6$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem znikome. Co do meritum sprawy masz oczywiście rację i zasadne
    > roszczenie o naprawę przez sprzedającego spowodowanych dostarczeniem
    > pogiętych felg szkód. Ale udowodnienie oszustwa wydaje mi się
    > nieprawdopodobne. To jest po prostu sprawa cywilna.

    Jeżeli sprzedający celowo wprowadził w błąd kupującoego co do stanu felg to
    chyba jednak jest to sprawa karna.
    Może to nie pierwsze takie felgi sprzedane przez tego oszusta.Zwroć uwagę
    ,że kupujący zadał pytanie przed zakupem.
    Nie wydaje mi się by sprzedający nie rozumiał istoty tego pytania.
    Oczywiście nie przesądzam sprawy jedynie radzę by jednak kupujący nie
    "odpuszczał",ponieważ tych cwaniaków powinno się tępić
    wszystkimi możliwymi sposobami.Ci oszuści podważąją zaufanie do obrotu
    towarowego.

    jhr