  • Data: 2009-06-20 20:37:31
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową a zakup od prywatniej osoby
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JerzyR" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:4a3d3f41$1@news.home.net.pl...
    > np.
    > masz świadków, którzy potwierdzą twoją wersję?

    Piszmy o konkretach. Jak chcesz takiego swiadka niby znaleźć?

    > Zadzwon do sprzedawcy, tak pokieruj rozmową aby sie przyznał - nagraj
    > rozmowę.

    Gdyby się to udało, to zyskalibyśmy jakiś 1 % szansy na powodzenie. Wszak
    nawet zeznania pod odpwoiedzialnością karną złożone przez póxniejszego
    podejrzanego nie są dowodem, a co dob\pierto jego oświadczenie w jakiejś
    rozmowie telefonicznej.