eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową › Re: Niezgodność towaru z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!no
    body
    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową
    Date: Wed, 30 Jun 2004 20:47:49 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 35
    Message-ID: <l...@z...router>
    References: <cbu992$ioe$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm6.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1088600515 172 218.186.227.6 (30 Jun 2004 13:01:55
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jun 2004 13:01:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:224560
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <cbu992$ioe$1@inews.gazeta.pl>, KiTTy wrote:
    > W dniu wczorajszym w pewnej ogólnopolskiej sieci sklepów zakupiła odkurzacz
    > marki XXX. Po przyniesieniu w/w sprzętu do domu okazało się iż urządzenie
    > traci moc a tym samym nie nadaje się do czynności do której było
    > przeznaczone. Zaraz po stwierdzeniu tego odniosłam go ( nie demontując do
    > sprzedawcy ) w celu wymiany na inny sprawny model tej samej firmy albo
    > wymiany na droższy ( za dopłatą ). Serwis kategorycznie odmówił mi tego.
    > Wezwana kierowniczka działu podtrzymała decyzje a nawet wydała pismo.
    >
    > Co w tej sytuacji mam robić ?

    Nic, miaÂła prawo (jak rozumiem do naprawy).

    > Zanieść sprzęt do serwisu firmy XXX ?

    ????? Znaczy z tyt. gwarancji?

    > reklamować dalej w tym sklepie powołując się na niezgodność towaru ?

    No jeÂśli nie chcÂą wymieĂŚ, to tak.

    > Mam uzasadnione obawy, iż reklamowanie towaru będzie skutkować tylko
    > stwierdzaniem przez sprzedawcę "sprawności" sprzętu i wydłużaniem
    > przetrzymywania go w sklepie ( a nawet jego uszkodzenia mechanicznego przez
    > sprzed w celu uniknięcia naprawy/wymiany ).
    > Czy mogę w świetle prawa wykonać zdjęcia towaru i domagać się wydania go po
    > naprawie w stanie niepogorszonym ( stanie oczywiście wizualnym )

    Mozżes zale jesli bylyby jakies mechaniczne uszkodzenia obudowy to
    sprzedawca powinien to odnotowac w protokole reklamacyjnym bo jesli
    pozniej stwierdzi ze byly, to na nim bedzie spoczywal obowiazek
    dowiedzenia tego.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1