  • Data: 2003-12-18 10:27:56
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową
    Od: "Kuba" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze, ale sprzedawca nie zadeklarował (według tego co napisał
    > wątko-inicjator), że monitor ma dobry obraz podług standardów kupującego,
    > a podług swoich. On pewnie uważa, że obraz jest dobry, tym bardziej, że z
    > instrukcji wynika, że i producent tak uważa.

    Z producentem jest taka sprawa, że określił on normy w rozdzielczości
    1024x768, w której to
    wady monitora jakoś się jeszcze mieszczą w tych normach - uważa więc monitor
    za sprawny.
    Ja zawarłem umowę ustną ze sprzedawcą (mam świadka), że monitor będzie
    sprawny
    w rozdz. 1280x1024 i moim zdaniem nie jest.

    --
    Kuba