eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc towaru z umowa. › Re: Niezgodnosc towaru z umowa.
  • Data: 2003-09-27 20:21:22
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa.
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >
    > Dlatego ciekawe jak sie ma ustawa do przypadku, gdy kupuje monitor sprawny
    w
    > 100% a po jakims czasie (miesiac - rok, 2 lata) pojawiaja sie bad pixele.
    >
    > Czy ktos obeznany w temacie moglby sie, prosze, wypowiedziec.
    >
    > Pozdrawiam
    > Tomek
    >

    Rozwazmy 3 sytuacje:

    1. Jesli sprzedawca zapewnial cie ze nic nie ma prawa sie stac to odpowiada
    na podst. tej ustawy.

    2. Jesli natomiast wspomnial ze kilka bad pixeli ktore moga sie pojawic to
    norma a ty kupisz ten monitor to nic nie wskorasz powolujac sie na ta
    ustawe.

    3. Jesli sprzedawca nic nie wspominal o bad pixelach (bo mu to do glowy nie
    przyszlo a ty sie
    nie pytales) to pojawia sie zasadnicze pytanie czy pojawienie sie kilku bad
    pixeli jest czy nie jest normalnym stanem wynikajacym z uzywania monitora.
    Jezeli jest to nalezy uznac
    ze towar jest zgodny z umowa. Jesli sam producent w dokumencie gwarancyjnym
    dopuszcza
    taka sytuacje to moze to potwierdzac fakt iz towar jest zgodny z umowa.
    ALE gdyby mimo tego sprzedawca zapewnial cie ze nic sie nie stanie to patrz
    pkt1.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1