    Subject: Re: Niezamówione telefony (rozmowy) reklamowe
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: RadoslawF <r...@g...com>
    Date: Wed, 26 Aug 2020 00:58:38 +0200

    > Ale oni mają płacone za godzinę gadania, więc pewnie im miło, jak mogą z
    > kimś porozmawiać. Ja, to różne podchwytliwe pytania zadawałem, typu z
    > jakiego materiału są wykonane garnki. Albo, czy można z nich korzystać
    > na ognisku. To dopiero jest zabawa, bo oni nie mają zielonego pojęcia o
    > tym, co sprzedają, a wiedzą tylko to, co im się na ekranie wyświetla -
    > ale tam nie ma odpowiedzi na tak idiotyczne pytania.

    Za czas pracy mają w najlepszym wypadku najniższą krajową.
    Prawdziwe pieniądze mają za sprzedaż, często też mają miesięczne
    czy kwartalne limity sprzedaży, jedyną krzywdę jaką możesz takiemu
    zrobić to zmarnować trochę jego czasu.
    Niestety trzeba stracić trochę swojego.
    Ja preferuję położenie fona pod grające radio i niech sobie
    "gadają". Zwłaszcza zę na początku rozmowy zalewają cię słowotokiem.