  • Data: 2004-05-20 10:16:57
    Temat: Re: Niezamówiona informacja handlowa
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kwaśniewski" <f...@z...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c8hrkq$9g4$1@inews.gazeta.pl...

    > No właśnie raczej nie pytają, tylko taką zgodę domniemują. Łaskawie dają
    > możliwość wypisania się z zabawy przez wysłanie im odpowiedzi. W dodatku
    > próbują wmówić ludziom, że jest to zgodne z prawem.

    Czyli teraz jest OK. Tylko sie pytaja.
    SPAM bedzie wtedy, gdy beda wysylali
    Tobie oferty bez Twojej zgody.

    No, chyba ze uznamy, ze tu jest oferta
    handlowa dotyczaca nastepnych ofert
    handlowych ;)

    Nie wiem natomiast jak to
    jest tu z domniemaniem zgody.
    Bo firmy zmieniaja regulaminy
    i wysylaja je z domniemaniem zgody.
    A tu jak jest?
    Zreszta czy domniemanie zgody w
    korespondencji jest dozwolone?
    Przeciez zgoda moze dotyczyc wszystkiego,
    a ktos nie odpisujac - moze to
    robic z wielu powodow. I rzecz
    dotyczy nie tylko korespondencji
    elektronicznej.

    > Pytania kończą się znakiem zapytania. Ja tam widzę same zdania
    oznajmujące.

    Bez przesadyzmu. To juz kwestia sformulowania.

    WOJSAL