  • 1. Data: 2009-08-20 09:12:50
    Temat: Niewskazanie sprawcy wykroczenia
    Od: "manka" <a...@g...pl>

    Nalozono na mnie mandat za niewskazanie sprawcy wykroczenia przekroczenia
    predkosci (art 78 ust 4 ustawy PRD). Mandat za wykroczenie zostal zaplacony,
    a sprawcy nie jestem w stanie podac, poniewaz zdjecie jest zamazane i nie
    mam pojecia kto wtedy jechal samochodem. Po raz pierwszy spotykam sie z
    czyms takim. Czy moge sie odwolac od tego mandatu i mam szanse? Nie dosc ,ze
    zaplacilam mandat to jeszcze chca mnie ukarac za to, ze nie podalam kto byl
    sprawca?!
    M.

  • 2. Data: 2009-08-20 09:15:16
    Temat: Re: Niewskazanie sprawcy wykroczenia
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "manka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ,ze
    > zaplacilam mandat to jeszcze chca mnie ukarac za to, ze nie podalam kto

    Nie rozumiem. To zaplacilas juz jeden mandat za wykroczenie popelnione przez
    kogos innego (przekroczenie predkosci)?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-08-20 10:29:38
    Od: "Bumba Bumbinska" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "manka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiem. To zaplacilas juz jeden mandat za wykroczenie popelnione
    przez
    > kogos innego (przekroczenie predkosci)?

    Tak, poniewaz moim samochodem jechal ktos, kogo nie da sie rozpoznac na
    zdjeciu. Teraz mam placic kolejny za to, ze nie rozpoznalam tego kogos. To
    czemu fotoradar nie potrafi robic dobrych zdjec, do cholery. I ja mam placic
    za zla jakosc zdjecia??

  • 4. Data: 2009-08-20 10:59:31
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Bumba Bumbinska <a...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > Tak, poniewaz moim samochodem jechal ktos, kogo nie da sie rozpoznac na
    > zdjeciu. Teraz mam placic kolejny za to, ze nie rozpoznalam tego kogos. To

    Chyba możesz podać listę kto mógł wtedy prowadzić, niech sami szukają.
    a.

  • 5. Data: 2009-08-20 11:01:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bumba Bumbinska" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:h6j8ih$47t$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, poniewaz moim samochodem jechal ktos, kogo nie da sie rozpoznac na
    > zdjeciu.

    No to z jakiej racji przyjelas ten mandat? Skoro nie da sie rozpoznac i to
    nie jestes Ty, to nie powinnas tego mandatu przyjmowac.

    >Teraz mam placic kolejny za to, ze nie rozpoznalam tego kogos. To
    > czemu fotoradar nie potrafi robic dobrych zdjec, do cholery. I ja mam
    > placic
    > za zla jakosc zdjecia??

    Nie za to - ale za to, ze nie potrafisz wskazac komu udostepnilas swe auto.
    I ten mandat jest sluszny.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-08-20 11:02:03
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 10:29:38 +0000 (UTC), Bumba Bumbinska napisał(a) w

    To po co płaciłaś?

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 7. Data: 2009-08-20 11:04:56
    Od: "Jarek" <j...@e...pl>

> [...]
    > zdjeciu. Teraz mam placic kolejny za to, ze nie rozpoznalam tego kogos. To
    > czemu fotoradar nie potrafi robic dobrych zdjec, do cholery. I ja mam

    Często pożyczasz samochód komuś, kogo nie jesteś w stanie rozpoznać?

  • 8. Data: 2009-08-20 11:32:40
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Sorry, ale piszesz głupoty. Przekroczyłeś prędkość, to płać, trzeba było
    myśleć o tym wcześniej.
    Pożyczyłeś komuś auto i nie wiesz komu, to też płać i tyle. Takie jest
    prawo.
    Jak zapłaciłeś mandat za popełnione wykroczenie, to znaczy, że się
    przyznałeś do winy i nie rozumiem za co masz płacić jeszcze?

  • 9. Data: 2009-08-20 11:42:23
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 20 Sie, 13:32, stebi <m...@n...pl> wrote:

    > Jak zapłaciłeś mandat za popełnione wykroczenie, to znaczy, że się
    > przyznałeś do winy i nie rozumiem za co masz płacić jeszcze?

    dokladnie
    albo za przekr. predkosci, albo za nie wskazanie kierujacego
    obu sie nie da :)

    WS

  • 10. Data: 2009-08-20 12:00:08
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 13:04:56 +0200, Jarek napisał(a):

    > Często pożyczasz samochód komuś, kogo nie jesteś w stanie rozpoznać?

    Ale ty durny jesteś ;P