  • 1. Data: 2009-08-20 01:46:09
    Temat: Definicje parku i placu.
    Od: "Szop" <m...@g...kropka.kom>

    Czy polskie prawo takowe zawiera? Wiadomo, czemu pytam ;)

  • 2. Data: 2009-08-20 06:42:19
    Temat: Re: Definicje parku i placu.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Szop napisal:
    > Czy polskie prawo takowe zawiera? Wiadomo, czemu pytam ;)

    Sady maja to gleboko gdzies i interpretuja rozszerzajaco.
    Nie wybronisz browarka :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-08-20 06:43:42
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Szop <m...@g...kropka.kom> napisali:
    > Czy polskie prawo takowe zawiera? Wiadomo, czemu pytam ;)

    A zawiera definicje czlowieka?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 4. Data: 2009-08-21 02:52:02
    Od: "Szop" <m...@g...kropka.kom>

    > Sady maja to gleboko gdzies i interpretuja rozszerzajaco.
    > Nie wybronisz browarka :)

    Nie mam potrzeby - nie praktykuję raczej. Ale wśród młodzieży polskiej to
    jeden z największych powodów napięć chwil relaksu, jak wynika z moich
    obserwacji. Więc, czy wszystkie sądy, czy chodzi tylko o sławny wypadek
    poznański?

  • 5. Data: 2009-08-29 19:00:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Aug 2009, KRZYZAK wrote:

    > A zawiera definicje czlowieka?

    A da się ją (definicję człowieka) zinterpretować rozszerzająco,
    albo inaczej - czy jakiś *sąd* tak zrobił?
    Bo jak rozumiem do tego sprowadza się sprawa z parkiem.

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2009-08-30 10:26:56
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisali:

    > A da się ją (definicję człowieka) zinterpretować rozszerzająco,
    > albo inaczej - czy jakiś *sąd* tak zrobił?

    Da sie. Np zastosowac Art.148 w przypadku aborcji.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)