  • 1. Data: 2009-08-19 20:48:54
    Temat: Czy adwokat jest adwokatem?
    Od: "Okoń" <s...@n...pl>

    Mam wątpliwości co do osoby podającej się za adwokata. Czy istnieje
    możliwość sprawdzenia czy osoba ta faktycznie może wykonywać ten zawód?
    Andrzej

  • 2. Data: 2009-08-19 21:30:28
    Temat: Re: Czy adwokat jest adwokatem?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Okoń" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Mam wątpliwości co do osoby podającej się za adwokata. Czy istnieje
    > możliwość sprawdzenia czy osoba ta faktycznie może wykonywać ten zawód?

    Tak, można to sprawdzić w Internecie na podstawie imienia i nazwiska.

  • 3. Data: 2009-08-19 23:14:39
    Od: piotrl <p...@g...com>

    http://www.ora-warszawa.com.pl/

  • 4. Data: 2009-08-20 05:38:02
    Od: "Okoń" <s...@n...pl>

    Tak, można to sprawdzić w Internecie na podstawie imienia i nazwiska.

    http://www.ora-warszawa.com.pl/

    Dzięki za podpowiedź. Na tej liście nie ma tej osoby. (Swoje usługi świadczy
    na terenie Warszawy, czy istnieje możliwość, że zarejestrowana jest na
    liście w innym mieście a tu tylko pracuje? )
    Pozdrawiam.
    Andrzej

  • 5. Data: 2009-08-20 05:38:56
    Od: "Okoń" <s...@n...pl>

    Tak, można to sprawdzić w Internecie na podstawie imienia i nazwiska.

    Dzięki!
    Andrzej

  • 6. Data: 2009-08-20 07:37:13
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    Okoń pisze:
> [...]
    > na terenie Warszawy, czy istnieje możliwość, że zarejestrowana jest na
    > liście w innym mieście a tu tylko pracuje? )

    Tak.

  • 7. Data: 2009-08-20 20:53:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wombi" <w...@u...to.onet.eu> napisał w wiadomości

    > Tak.

    Ale tych list jest tylko tyle, ile województw, więc spokojnie można
    sprawdzić.