  • Data: 2009-08-21 10:58:15
    Temat: Re: Niewskazanie sprawcy wykroczenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Herald wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Powiesz w końcu z czego to ma wynikać czy będziesz tak sobie dalej
    > bajdurzył?

    PoRD

    art 78
    4. Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i wiedzy
    przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec.

    Mowy nie ma o żadnym zdjęciu itp itd.
    Nie ma również ograniczenia czasowego ani określonego sposobu jak masz
    to robić.
    Po prostu krótko: na żądanie uprawnionego organu masz wskazac. Koniec kropka

    > Na zdjęciu zamazanym jest jakieś tło - mówię że mógł samochodem jechać
    > witek, gotfryd lub robert.

    > Za co mam zostać ukarany i na podstawie czego?

    kodeks wykroczen

    Art. 97. Kto wykracza przeciwko innym przepisom o bezpieczeństwie lub o
    porządku ruchu na drogach publicznych,podlega karze grzywny do 3 000
    złotych albo karze nagany.

    jasne?