  • Data: 2009-08-21 11:49:22
    Temat: Re: Niewskazanie sprawcy wykroczenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Herald wrote:

    > "Oba pojazdy zarejestrowane zostały przez fotoradar podczas przekraczania
    > dopuszczalnej prędkości. Na zdjęciach nie można było zidentyfikować jednak,
    > kto konkretnie siedział za kierownicą.
    > Paweł S., właściciel, a zarazem prezes firmy, wyjaśnił, że prawo do
    > korzystania z obu służbowych samochodów mają kadra zarządzająca spółki oraz
    > pozostali pracownicy w zależności od potrzeb. Wskazał cztery osoby, które
    > jeżdżą nimi najczęściej."

    > "Sąd Rejonowy w Zamościu umorzył postępowanie. Uznał, że zarzucone
    > przedsiębiorcy zachowanie polegające na tym, że jako posiadacz samochodu
> [...]

    no ale co chcesz wykazać?

    że w konkretnym przypadku konkretny facet odmówił przyjęcia mandatu i
    sprawa trafiła do sądu.
    Przecież sąd wyraźnie wskazał, że złamał art 78.4 ale postanowił sprawcy
    nie karać.
    Stwierdzenie,że nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji to w zasadzie
    banał, bo nigdy takowego nie było.
    Jest i sąd potwierdził, że dalej jest obowiązek wskazania komu
    powierzyło się pojazd, postanowił tylko odstąpić od wymierzenia kary z
    art 97 kodeksu wykroczeń.
    I nic po za tym.

    Co jeszcze jest dla ciebie niejasne?