eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuznana reklamacja - obuwie, czy cos jeszcze mozna zrobic › Re: Nieuznana reklamacja - obuwie, czy cos jeszcze mozna zrobic
  • Data: 2007-08-07 19:57:03
    Temat: Re: Nieuznana reklamacja - obuwie, czy cos jeszcze mozna zrobic
    Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ania pisze:
    > Witam
    > Misiac temu znanbylam buciki, szpilki wykonane głównie z lancuszka,
    > niestety posluzyly na jeden wieczor.
    > Podczas tancow ;) lancuszek naderwal sie, od tego momentu rani stope i
    > praktycznie uzywanie obuwia jest niemozliwe, glownie poprzez kaleczenie,
    > jesli chodzi o wyglad jeszcze jakos to wyglada, ale uwazam ze jeszcze
    > jedno uzycie i buty beda na smietnik, dodatkowo łancuszek byl ozdobiony
    > dżetami, których tez sporo podczas pierwszego uzycia wypadlo, material
    > byl zlocony i praktycznie cala farba majaca kontakt ze stopa zeszla.
> [...]

    takie pytanko, czy opinia rzeczoznawcy, to odpowiedz na reklamacje, czy
    odpowiedzia powinno byc ustosunkowanie sie sprzedawcy badz producenta do
    zlozonej przeze mnie reklamacji... i czy sprzedawca moze sobie zastrzec
    ze to ja mam sie z nim skontaktowac, a on nie ma obowiazku odpowiedziec
    na reklamacje kontaktujac sie ze mna