  • 21. Data: 2013-01-25 11:03:12
    Temat: Re: Nieustraszeni Pogromcy Serników
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-25 07:09, Użytkownik Jacek napisał:

    > Ciasta mają to do siebie, że się je piecze w wysokiej temperaturze.
    > Tu nie ma zagrożenia salmonella, czy czymś takim, to nie tatar, ani

    Ciasta są różne, sporo z nich ma różne masy robione na bazie
    masła i jajek. Zagrożenie salmonellą istnieje. Tyle że nie jest
    specjalnie większe niż w jakiejś kuchni molochu gdzie pracuje
    tuzin czy więcej ludzi i o której sanepid wie że istnieją.

    A problem jest jak zwykle inny. Chodzi o pieniądze.
    Jakaś zdolna pani znalazła sobie dobre źródło utrzymania
    a ktoś prowadzący firmę o podobnym profilu produkcji
    usiłuje ją wygryźć z rynku. Ja tam wolę jednak ciasta domowe
    czyli trzymam stronę tej pani. Następnym razem niech sprawdzi
    takiej kontroli nakaz. Sanepid do mieszkań prywatnych wolnego
    wstępu jeszcze nie ma.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2013-01-25 11:08:52
    Temat: Zrujnujmy posłów prezentami [Re: Nieustraszeni Pogromcy Serników]
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2013-01-25 10:12, z pisze:
    [..]
    > Przerażające jest jak ten durny naród przyjmuje takie debilizmy do

    Niektórzy grzmią.
    Ja np. organizuję akcje zrujnowania posłów prezentami. Zapraszam do
    działania:

    http://arnoldbuzdygan.com/zrujnujmy-poslow-moze-sie-
    ockna-2/

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 23. Data: 2013-01-25 11:23:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

  • 24. Data: 2013-01-25 11:27:37
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-25 10:49, z pisze:

    > Napisz coś więcej. Niech wiedza się szerzy. 2 dni temu w tokfm słyszałem.

    http://tvp.info/informacje/biznes/nie-ma-podatku-od-
    imprez-integracyjnych/9858506

    --
    spp

  • 25. Data: 2013-01-25 12:08:32
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-25 11:23, Andrzej Lawa pisze:
    > Te przepisy istnieją od BARDZO dawna.

    A Twoje zdanie o ich słuszności?

  • 26. Data: 2013-01-25 12:14:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.01.2013 12:08, z pisze:

    > A Twoje zdanie o ich słuszności?

    Mieszane.

    Z jednej strony są uciążliwe, z drugiej strony ograniczają ryzyko
    spożywania towarów z legalnych źródeł.

  • 27. Data: 2013-01-25 12:31:59
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Mieszane.
    >

    >[...]z drugiej strony ograniczają ryzyko
    spożywania towarów z legalnych źródeł.

    To zdanie bardzo mi się podoba:-)

    J. zwłaszcza w kontekście soli drogowej i trutki na szczury w legalnym mleku
    w proszku.
    www.kontestacja.com

  • 28. Data: 2013-01-25 12:45:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.01.2013 12:31, krys pisze:

    > spożywania towarów z legalnych źródeł.
    >
    > To zdanie bardzo mi się podoba:-)

    Fakt, jest ździebko dwuznaczne ;->

  • 29. Data: 2013-01-25 13:38:06
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-01-25 09:53, Maruda pisze:
    > ... a jeśli skrzykujemy się z kumplami na imprezkę i ktoś przynosi
    > sałatkę, ktoś inny flaszkę, inny tort - to przecież i fiskus może się
    > dop...ić i sanepid, bo przecież jest to obrót gospodarczy (barterowy,
    > świadczenia w naturze i chwctj) i należy wszystkich na ziemię, w
    > kajdanki do pierdla.
    Owszem, a jeszcze byście tam w POKERA grali, to już w ogóle możecie się
    spodziewać najazdu antyterrorystów z celnikami i sokistami...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 30. Data: 2013-01-25 14:14:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    spp wrote:

    > To akurat jest od czwartku nieaktualne.

    g... prawda...

    sąd wydał włąsnie kolejny wyrok ale on jest sprzeczny z wcześniejszym
    wyrokiem więc jest wesoło.