    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieustraszeni Pogromcy Serników
    Date: Fri, 25 Jan 2013 11:03:12 +0100

    Dnia 2013-01-25 07:09, Użytkownik Jacek napisał:

    > Ciasta mają to do siebie, że się je piecze w wysokiej temperaturze.
    > Tu nie ma zagrożenia salmonella, czy czymś takim, to nie tatar, ani

    Ciasta są różne, sporo z nich ma różne masy robione na bazie
    masła i jajek. Zagrożenie salmonellą istnieje. Tyle że nie jest
    specjalnie większe niż w jakiejś kuchni molochu gdzie pracuje
    tuzin czy więcej ludzi i o której sanepid wie że istnieją.

    A problem jest jak zwykle inny. Chodzi o pieniądze.
    Jakaś zdolna pani znalazła sobie dobre źródło utrzymania
    a ktoś prowadzący firmę o podobnym profilu produkcji
    usiłuje ją wygryźć z rynku. Ja tam wolę jednak ciasta domowe
    czyli trzymam stronę tej pani. Następnym razem niech sprawdzi
    takiej kontroli nakaz. Sanepid do mieszkań prywatnych wolnego
    wstępu jeszcze nie ma.