  • 11. Data: 2013-01-25 10:10:25
    Temat: Re: Nieustraszeni Pogromcy Serników
    Od: "fart" <a...@u...wp.pl>

    > Chcieli zapewne skontrolować, czy nie ma ich upieczonych hurtowych
    > ilości,
    Nawet pojedyncze ilości muszą spełniac wymogi przepisów.
    Przerabiam ten temat doosyć często z "logicznie" myślącymi
    pszetsiembiorcamy.

    Mamy przepisy .. i mamy ich przestrzegać.
    Nie podoba się przepis?

    Kurna molek !!!!!!
    ZMIENIĆ GO PROSZĘ.
    To trywialnie proste.

    Coooooo ???? Nie chce się Wam zmienić przepisuuu ????
    lepie narzekać i biadolić??:)))

    Pozdrawiam
    fart

  • 12. Data: 2013-01-25 10:12:44
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-25 09:53, Maruda pisze:
    > ... a jeśli skrzykujemy się z kumplami na imprezkę i ktoś przynosi
    > sałatkę, ktoś inny flaszkę, inny tort - to przecież i fiskus może się
    > dop...ić i sanepid, bo przecież jest to obrót gospodarczy (barterowy,
    > świadczenia w naturze i chwctj) i należy wszystkich na ziemię, w
    > kajdanki do pierdla.

    Takie mamy prawo jakich sobie POsłów wybieramy.
    Ostatnio w radiu wysłuchałem ciekawego wykładu jak to pracodawca urządza
    imprezę dla pracowników z żarciem oczywiście ale pomimo że pracownik nie
    przybędzie i nie zje to jest jego przychód. Potencjalny ale przychód.
    Tak samo jak pakiet medyczny w firmie z którego nigdy nie skorzystał.
    Chore NIE?!!!
    Przerażające jest jak ten durny naród przyjmuje takie debilizmy do
    wiadomości i nie grzmi.

  • 13. Data: 2013-01-25 10:19:59
    Od: "fart" <a...@u...wp.pl>

> [...]
    > Chore NIE?!!!
    > Przerażające jest jak ten durny naród przyjmuje takie debilizmy do

    Jasne. Masz rację
    Ostatnio to nawet jeden urząd skarbowy przyczepił się do ekwiwalentu za
    pranie odzieży roboczej i kazał to opodatkować.

    A niby co kurna??????
    Se będzie pracownik prał odzież firmową bez podatków:))))

    Nie podoba się????
    Zmień se prawo a nie płacz i nie biadol :)))

    Pozdrawiam
    fart

  • 14. Data: 2013-01-25 10:29:06
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-25 10:19, fart pisze:

    > A niby co kurna??????
    > Se będzie pracownik prał odzież firmową bez podatków:))))
    >
    > Nie podoba się????
    > Zmień se prawo a nie płacz i nie biadol :)))

    Otóż to...
    My sobie tu drwimy, jaja robimy, a motłoch i tak potulnie zrobi co mu każą.
    Dlatego proponuję, aby zacząć od wieszania tfurcuff takiego prawa na
    latarniach we stolycy. Jak się zrobi smród, to może i Warszawiacy każą
    przenieść tę Wieś do Hajnówki (przepraszam mieszkańców), albo-gdzie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 15. Data: 2013-01-25 10:30:49
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-25 10:05, fart pisze:
    > ale to Wasza imprezka.
    > Podczas takich imprezek możesz pić denature i inne wynalazki. Twoja sprawa.

    Sugerujesz, że "impreza zamknięta"?

    A jak kumpel przyjdzie z laską i powie "to moja nowa dziewczyna,
    słyszała, że tu można dobrze pojeść, popić i pod...ć i chciała przyjść"
    - to nadal jest to impreza zamknięta i tylko "nasza sprawa"?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 16. Data: 2013-01-25 10:32:53
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-25 10:12, z pisze:

    > Ostatnio w radiu wysłuchałem ciekawego wykładu jak to pracodawca urządza
    > imprezę dla pracowników z żarciem oczywiście ale pomimo że pracownik nie
    > przybędzie i nie zje to jest jego przychód.

    To akurat jest od czwartku nieaktualne.
    --
    spp

  • 17. Data: 2013-01-25 10:47:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.01.2013 10:12, z pisze:

    > Takie mamy prawo jakich sobie POsłów wybieramy.

    A ty co. PiSuar?

    Te przepisy istnieją od bardzo dawna.

  • 18. Data: 2013-01-25 10:48:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2013 07:09:36 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Ciasta mają to do siebie, że się je piecze w wysokiej temperaturze.

    Sernik na zimno to tez ciasto. Bita śmietana, krem na torcie itp

    > Tu nie ma zagrożenia salmonella, czy czymś takim,
    Niektóre kremy robi się z dodatkiem surowych jaj.
    >to nie tatar, ani
    >
    > sałatka z majonezem, więc zagrożenia tu nie widzę poza zagrożeniem
    >
    > pozycji sanepidu. We Francji wogóle tego reliktu PRL nie ma i jakoś nie
    >
    > ma tam plagi zatruć.

    Wiess zja tez przynajmniej raz w tygodniu jadam tatara i jajek nie wypazam bo mi sie
    nie chce. do tej pory sie nie zatrułem ale ryzyko jakiews istnieje.
    Surowe jajka tez się pije czasami czy kogel mogel. Ale to sam dla siebie i ew sam
    sobie zaszkodze.
    > Ciekawe zdanie o tych 30 jajach ;-)
    >
    > Muszę szybko isć schować, bo u mnie się kupuje raz w tygodniu 40! Do
    >
    > tego we czwartki, bo mamy targ. Nie daj Boże kontroli obsmarują mnie w
    >
    > prasie, że znaleziono 38 jajek (2 już zeżarłem).
    Najciekawsze jest to zdanie:
    "Aby móc sprzedawać swoje wypieki lub obiady dostarczane do zakładów pracy należy
    mieć odpowiednią zgodę wydaną przez sanepid."
    To zgoda sanepidu gwarantuje że salmoneli nie będzie;))
    Bo przecież nikt nie bada kaŻdego ciasta oferowanego do sprzedazy.

  • 19. Data: 2013-01-25 10:49:52
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-25 10:32, spp pisze:

    > To akurat jest od czwartku nieaktualne.

    Napisz coś więcej. Niech wiedza się szerzy. 2 dni temu w tokfm słyszałem.

    To wszystko ciągle mnie popycha w szarą strefę.
    Tam przynajmniej mi fiskus z lodówki nie wyskoczy :-)

  • 20. Data: 2013-01-25 10:54:15
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-25 10:47, Andrzej Lawa pisze:
    > Te przepisy istnieją od bardzo dawna.

    Przecież słucham tokfm ;-) a nowa władza miała być przyjazna,
    profesjonalna... Tyle czasu już stołki grzeją i jeszcze premie dostają.
    Po 5 latach dalej wina pisu? ;-)

    PS. Zawsze jak się wytknie najmniejszy debilizm władzy to się
    legitymacje partyjne rysują na czole. Co za kraj? :-)