    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 25 Jan 2013 01:48:32 -0800 (PST)
    Subject: Re: Nieustraszeni Pogromcy Serników
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2013 07:09:36 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Ciasta mają to do siebie, że się je piecze w wysokiej temperaturze.

    Sernik na zimno to tez ciasto. Bita śmietana, krem na torcie itp

    > Tu nie ma zagrożenia salmonella, czy czymś takim,
    Niektóre kremy robi się z dodatkiem surowych jaj.
    >to nie tatar, ani
    >
    > sałatka z majonezem, więc zagrożenia tu nie widzę poza zagrożeniem
    >
    > pozycji sanepidu. We Francji wogóle tego reliktu PRL nie ma i jakoś nie
    >
    > ma tam plagi zatruć.

    Wiess zja tez przynajmniej raz w tygodniu jadam tatara i jajek nie wypazam bo mi sie
    nie chce. do tej pory sie nie zatrułem ale ryzyko jakiews istnieje.
    Surowe jajka tez się pije czasami czy kogel mogel. Ale to sam dla siebie i ew sam
    sobie zaszkodze.
    > Ciekawe zdanie o tych 30 jajach ;-)
    >
    > Muszę szybko isć schować, bo u mnie się kupuje raz w tygodniu 40! Do
    >
    > tego we czwartki, bo mamy targ. Nie daj Boże kontroli obsmarują mnie w
    >
    > prasie, że znaleziono 38 jajek (2 już zeżarłem).
    Najciekawsze jest to zdanie:
    "Aby móc sprzedawać swoje wypieki lub obiady dostarczane do zakładów pracy należy
    mieć odpowiednią zgodę wydaną przez sanepid."
    To zgoda sanepidu gwarantuje że salmoneli nie będzie;))
    Bo przecież nikt nie bada kaŻdego ciasta oferowanego do sprzedazy.