  • Data: 2018-01-24 12:44:43
    Temat: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-01-18 o 12:37, Shrek pisze:

    > Nie byli - podobnie jak matka z wątku.

    Wiele wskazuje na to, że matka była. Ujawniła zwłoki. Przywiozła dziecko
    pod sklep. Nie wiemy kiedy ina co umarło.

    > Nie ma - podobnie jak matka z wątku.

    Tuś poszedł po bandzie. Szklana kula? Fusy od kawy? Zarzut pozostawienia
    bez opieki osoby jej wymagającej - porzucenia - to raczej w ciemno można
    jej postawić. Ja mm wątpliwości przy spowodowaniu śmierci, a nie przy
    samym zarzucie, jako takim.

    > Nic na to nie wskazuje - podobnie ja w przypadku matki z wątku.
    >
    > Sorry - ale z twojego wywodu należy wnioskować, że prokurator dla dobra
    > świadków powinien im od ręki stawiać zarzuty. To ja podziękuję za taki
    > "wymiar sprawiedliwości" i jak będę świadkiem czegokolwiek, to trzy razy
    > się zastanowie czy nie spierdalać gdzie pieprz rośnie, żeby mnie pomoc
    > prokuratora nie dotknęła.

    Zatem źle zrozumiałeś.

    > Teoretycznie powienienem udzielić najpierw pomocy, ale przy omnipotencji
    > prokuratora wierzę, że natychmiast po postawieniu zarzutów ofiarom
    > powinno im się polepszyć, więc nic tu po mnie;) *

    Prokurator rzadko na miejsce przyjeżdża, by mógł komukolwiek w czym
    komukolwiek pomóc.