  • Data: 2018-01-23 08:50:30
    Temat: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-01-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > tym niemniej...
    >

    > "Ale ja nigdy nie twierdziełem, że jak masz w domu stolarnie z zakładem
    > szklarskim i nie chcesz zmieniać stylu zycia to jest tam dla dziecka
    > bezpiecznie. Założyłem, że został włożony pewien wysiłek w
    > zabezpieczenie domu."
    >
    > To jednak brzmi jakbyś zarzucał mi bycie złym ojcem. Więc przy swoim
    > zdaniu pozostane - jesteś przewrażliwiony.

    Stary, serio wyluzuj, to jest drobna złośliwość w dyskusji na poziomie
    takim, jak wczesniejsze zarzucanie mi, że nie mam wyobraźni. Jesli
    dotknęło Cie to - to przepraszam, ale serio chyba to Ty jesteś
    przewrażliwiony. Niniejszym oświadczam, ze nie uważam cię i nie uważałem
    na żadnym etapie tej dyskusji za złego ojca. Możemy zakończyć?

    --
    Marcin