    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Supersedes: <F9t9C.37356$UH3.20661@fx16.ams1>
    <z_N8C.480766$3J3.20644@fx37.am4> <p40ccp$ah3$1@node2.news.atman.pl>
    <5a63f960$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <UJV8C.840583$UB2.728339@fx04.ams1> <p42095$9k$1@node1.news.atman.pl>
    <jk09C.7420$on5.4346@fx22.ams1>
    <6...@g...com>
    <b%09C.3399$6O2.3102@fx07.ams1> <p42fnl$981$4@node2.news.atman.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <p42i1o$981$8@node2.news.atman.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <5a650ec8$0$572$65785112@news.neostrada.pl>
    <p44364$odi$2@node2.news.atman.pl>
    <5a660853$0$575$65785112@news.neostrada.pl>
    <p452e7$j2f$3@node2.news.atman.pl>
    Date: Mon, 22 Jan 2018 22:06:16 GMT

    On 2018-01-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dokładnie - ale on się domaga żeby wszyscy się dostsosowali do jego
    > paranoi. Łącznie z tym, że żarówki nie wymieni, bo się o dziecko boi. No
    > dajcie spokój.
    > Tak obok tematu, to uważam, że nadopiekuńczość jest niebezpieczna. Bo
    > jak dziecko ma się nauczyć co jest bezpieczne a co nie, jak go rodzice
    > trzymają cały czas za rączkę?

    E tam, nie ma co wyciagać wniosków, na podstawie dość przypadkowej wymiany
    argumentów. Generalnie moje ma normalną swobodę ograniczoną tylko
    sytuacjami, gdzie mogłoby sobie zrobić poważniejsze kuku. To że spadnie na
    dupę, czy się podrapie jest normalnym elementem dorastania, ale to nie
    znaczy, że jak był niemowlakiem, to zostawiałem go na dłużej i szedłem
    robić zakupy. To nie jest kwestia zabraniania dziecku tego czy tamtego, a
    granic dozoru.

    --
    Marcin