  • Data: 2003-05-02 12:38:01
    Temat: Re: Nietypowe imię.
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Grazyna g...@w...pl
    news:b8to5r$e85$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Nie spodziewaj sie oferty matrymonialnej:)))))

    Miło mi. :)

    > Probowalam Ci juz odpisac w sposob o jakim mowisz, ale niestety ponioslam
    > porazke, wiadomosc nie dotarla,

    Zapewniam Cię, że dzieje się tak niezmiernie rzadko.

    > wiec pomyslalam, ze masz moze jakis inny
    > adres.

    Mam ich kilkanaście. :)
    W tym kilka płatnych, których oczywiście
    nie używam w tym śmietniku, którym jest Usnet. :)

    > Sprobuje jeszcze raz, ale nie wiem, czy cos z tego wyjdzie

    Wyszło. :) Odpisałem sam sobie i otrzymałem
    na ten adres dwa listy: jeden od siebie
    i jeden od Ciebie. (to znaczy tak myślę,
    że od Ciebie, bo od Grażyny)

    E.