  • Data: 2003-05-02 11:11:59
    Temat: Re: Nietypowe imię.
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Grazyna g...@w...pl
    news:b8ti8k$h48$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Ach, to trzeba bylo od razu mowic, ze chodzi Ci o zakup masla w sklepie
    > spozywczym :))))))))

    Nie o zakup masła chodziło, ale o prosty
    przykład, który moglibyście zrozumieć.
    (skoro problem z nietypowym imieniem Was przerasta)

    > Skoro sam odpowiedziales sobie na nurtujace Cie pytanie,
    > to moze przestan juz zawracac .... gitare ludziom?

    Zadałem konkretne pytania.
    Chodziło o usankcjonowanie nietypowego imienia.
    O gitarze nie wspomniałem.

    > Zaczynam odnosic wrazenie, ze robisz to tylko po to,
    > aby zwrocic na siebie uwage, jak troll.

    Złe wrażenie.
    Łącznie mam na koncie ponad dziewięć tysięcy
    postów, tak więc nie o to chodziło. :)

    > A trolli na innych grupach sie ignoruje....
    > Mimo wszystko pozdrawiam

    Mimo tego, że bredzisz? :)

    > grazyna

    E. :)