  • Data: 2003-05-02 12:34:09
    Temat: Re: Nietypowe imię.
    Od: "Grazyna" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie spodziewaj sie oferty matrymonialnej:)))))
    Probowalam Ci juz odpisac w sposob o jakim mowisz, ale niestety ponioslam
    porazke, wiadomosc nie dotarla, wiec pomyslalam, ze masz moze jakis inny
    adres. Sprobuje jeszcze raz, ale nie wiem, czy cos z tego wyjdzie
    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
    wiadomości news:b8tnsj$29l$1@flis.man.torun.pl...