    Date: Sun, 04 Dec 2011 16:38:05 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niestawienie sie w Urzedzie Pracy a ub. zdrowotne

    (04.12.2011 16:10), p 47 wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A zatem uważasz, że gdy tenże urzednik podejmie decyzję na podstawie
    > swojej interpretacji (bo to on, a nie grupowicz będzie decydował)

    Uważam że kto inny będzie podejmować decyzję, a kto inny będzie udzielać
    na ten temat informacji przez telefon.

    > jako argument ostateczny w s[orze z nim powiesz mu, ze inne zdanie ma
    > niejaki np. "mvoicem" z PSP i wówczas on zapadnie się pod ziemię ze
    > wstydu?;-).

    Jako argument ostateczny w sporze, powiem że paragraf taki a taki mówi
    ustawy/rozporządzenia mówi tak i tak.

    Na grupie może się dowiedzieć to, żeby wszelkie odmowy brać na piśmie,
    co znakomicie zwiększa szansę na to że urzędnik zastanowi się nad tym
    czy ma prawo odmówić itd...

    p. m.