    From: "Luk" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesprawny silnik kupiony przez Internet
    Date: Fri, 30 Jul 2004 15:50:04 +0200

    > sorry ale "widziały gały co brały" jezeli sprzedawca nie udzileal
    gwarancji,
    > a i silnik byl odbierany osobiscie i sprawdzany, dzialal, zadnych usterek
    > nie wykryto to nic nie mozesz zrobic.

    A jakbym kupil np. komputer: wlaczam, dziala, wszysko ok, place, biore.
    Potem sie np. okazuje, ze sie po godzinie resetuje. Czy moge domagac sie
    zwrotu pieniedzy od sprzedajacego jesli on zapewnial mnie (ustnie, tudziez
    np. na Allegro) ze wszystko jest z nim w porzadku? Juz pominmy ta pompe, ale
    pewne usterki (o ktorych sprzedawca wiedzial) moga wyjsc dopiero po jakims
    czasie. Czy na sprzedajacym nie ciazy zadna odpowiedzialnosc za sprzedany
    towar jesli nabywca juz sie zdecyduje? Slyszalem, ze np. w komisie mamy
    prawo domagac sie rocznej rekojmi...

    pozdrawiam,
    Luk