    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesprawny silnik kupiony przez Internet
    Date: Fri, 30 Jul 2004 15:19:10 +0200

    > Tydzien temu moj ojciec zakupil przez Internet silnik jachtowy (na
    Allegro).
> [...]
    > (takze wiek, ktorego jednak dokladnie trudno okreslic) byl _znacznie_
    gorszy
    > od opisywanego na aukcji. Naturalnie sprzedawca odmawia przyjecia go i
    > zwrotu pieniedzy. W zwiazku z tym mam pytanie: czy ma sens powiadomanie o
    > tej sprawie policji, czy jak to nie pomoze to udac sie na droge
    postepowania
    > cywilnego? Dodam, ze nia mamy umowy kupna-sprzedazy, jest tylko swiadek
    > kupujacy i licytacja z Allegro, oraz kilka logow/maili wymienionych ze
    > sprzedajacym (jego zapewnienia o dobrym stanie).

    sorry ale "widziały gały co brały" jezeli sprzedawca nie udzileal gwarancji,
    a i silnik byl odbierany osobiscie i sprawdzany, dzialal, zadnych usterek
    nie wykryto to nic nie mozesz zrobic.
    Pompe mogles/mogla osoba odbierajaca wyjac (nie zapewniaj mnie ze tak nie
    bylo bo mnie to akurat wali, ale
    takie bedzie tlumaczenie osoby sprzedajacej i nie ma szans by ktos Tobie
    uwierzyl)

    > Z gory dziekuje za pomoc,
    > Luk

    P.