  • Data: 2006-05-31 17:02:47
    Temat: Re: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >Nie myślałem o zatrudnianiu dodatkowego lekarza,
    Czyli brak obiektywnej podstawy.

    >niesolidny wspólnik po prostu nie czyni wynikających z umowy spółki
    >nakładów na jej rzecz i nie należy mu się "dywidenda".
    1. Trudne do udowodnienia, zakładając, że taki zapis w umowie istnieje
    2. "Dywidendy" należą mu się zgodnie z zapisami w umowie. Nie
    zapominaj, że te ustalenie przekazano do US i z tych (ustalonych np.
    procentowo) dochodów podatnik musi się roizliczyć (zapłacić podatek).

    --
    Artur Golański