  • Data: 2012-05-06 23:37:16
    Temat: Re: Nieobowiązkowe ubezpieczenie ZUS
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-06 23:28, ja pisze:

    > Jeszcze inaczej: po kiego rozpamiętywać to, co było? Na to już nie mam wpływu.
    > Zrobiłem błąd, przepadło. Teraz jest jak jest i muszę się w tym odnaleźć.

    No to jeszcze inaczej - czy Twój zleceniodawca łamie którykolwiek
    warunek_podpisanej_przez Was umowy?
    Jeśli nie, to miej jaja i po prostu dotrwaj do jej końca, bo skoro
    podpisałeś ją świadomie, jako dorosły facet (nieważne czy to błąd czy
    byłeś głupi czy tylko niedoświadczony), to chyba wiedziałeś, na co się
    godzisz.
    Jeśli łamie, to na co czekasz - po prostu Ty rozwiąż tę umowę bez okresu
    wypowiedzenia powołując się na klauzulę, która pozwala Ci na taki ruch w
    wypadku niedotrzymania warunków umowy przez jedną ze stron.

    N.