  • Data: 2012-05-07 22:00:23
    Temat: Re: Nieobowiązkowe ubezpieczenie ZUS
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-07 21:27, l...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > "I - jeśli wolno mi tak powiedzieć - wielka szkoda, że nie jest pan Żydem".
    > -- Mleczarz Tewje

    A tak bardziej ad meritum?
    No chyba, że liczysz jedynie na głaski i porady pod tytułem "Jak udupić
    gnoja, chociaż tak naprawdę to tylko moja wina, że dałem się zrobić w
    balona".
    No sorry, ale jeśli zleceniodawca wywiązuje się z umowy, choć Tobie mogą
    nie podobać się rozmowy "na stronie" czy też może nagle Cię olśniło, że
    podpisałeś coś, co jest dla Ciebie niekorzystne, to nikt Ci tutaj
    ukojenia nie przyniesie.

    N.