  • Data: 2008-04-10 10:11:07
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:1syzc8v1bzh13$.10uyac6zsdwtn.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 10 Apr 2008 02:07:47 -0500, witek napisał(a)
    > w:<news:ftkec3$6ig$2@inews.gazeta.pl>:

    /.../
    >Nauczyciel to jest mistrz, do którego posyłam swoje dziecko po
    > naukę.

    Ja pierdzielę - naprawdę masz poczucie humoru ;-)
    Zejdź na ziemię.

    Wiesz - kiedyś przeczytałem takie zdanie (cytuję z pamięci, więc forma może
    być niedokładna ale sens pozostaje)
    "Głównym zadaniem odpowiedzialnego rodzica jest w polskich warunkach
    zadbanie nie o to, żeby dziecko zdobyło w szkole odpowiednie wykształcenie,
    tylko o to żeby tę szkołę skończyło zdrowe psychicznie".

    TO oddaje realia typowej polskiej szkoły, a nie relacja mistrz- uczeń