eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
  • Data: 2014-09-07 22:31:28
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA3A1D79521DFBbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik z ...@...pl ...

    > A to akurat pełna zgoda - zarówka powinna być łatwo wymienialna.
    > to co niektorzy producenci wymyslająw temacie "jak utrudnic wymiane" woła
    > pomste do nieba.

    Moim zdaniem kwestia ta jest wbrew pozorom bardzo ważna. Osobiście wq..
    mnie maksymalnie, gdy okazało się, że z wymianą żarówki w C5 muszę jechać
    do warsztatu, bo po prostu nie da się włożyć ręki. Już nie chodzi nawet o
    przepis, co bezpieczeństwo. Poza miastem dwa światła sie raczej przydają.
    Nie zawsze jest warsztat pod ręką. Moim zdaniem odpowiedni przepis o
    minimalnym wymiarze (coś a'la ergonomia) powinien być wpisany w przepisy
    homologacyjne.