eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
  • Data: 2014-09-07 23:01:55
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:luihg3$vju$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To przecież żarówki czy ich włókna są w reflektorach nadmiarowe, świecą
    > np postojowe razem z mijania.

    I takie postojoweoświetli Ci pieszego czy przeszkodę na drodze?

    > Żeby łatwość zmiany żarówki miała praktyczną wartość to by musiała sama
    > wskakiwać bo inaczej ktoś ją musi umieć wskoczyć.
    Żeby można ją było wskoczyć, to musi się ręka zmieścić. Dokąd nie kupiłem
    C5, to zawsze sam wymieniałem w kilka minut żarówkę. Jak będę kupował
    kolejny samochód, to jedna z rzeczy,które sprawdzę, to bedzie właśnie
    możliwość wymiany żarówki. Tu mi to po prost udo głowy nie przyszło, że
    można tak zrobić samochód, że się nie da.