eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemiecki sąd (BGH) po stronie ZDF ("polskie obozy zagłady") - piszta co chceta! › Re: Niemiecki sąd (BGH) po stronie ZDF ("polskie obozy zagłady") - piszta co chceta!
  • Data: 2018-08-24 06:51:23
    Temat: Re: Niemiecki sąd (BGH) po stronie ZDF ("polskie obozy zagłady") - piszta co chceta!
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A czemu nie? Obozy były niemieckie i nawet znajdowowały się na terenie
    > owczesnych niemiec. Tak tego chce. Żeby niemieckie obozy
    > koncentracyjne były nazywane niemieckimi obozami koncentracyjnymi.
    >
    > Shrek

    No to może się zastanów dlaczego wcześniej (w PRL) było takie parcie by
    obóz Auschwitz to był Oświęcim, dlaczego zamiast kłamstwa Auschwitz mamy
    kłamstwo Oświęcimskie. Aż tak ludzie/polacy głupi byli czy _zmieniły_
    się priorytety?

    Masz dużo racji ale prostoduszna realizacja tego zalecenia stworzy
    pijany marsz a to się rzadko opłaca. Nie opłaci się zapraszanie do
    prostego przywrócenia poprzednich priorytetów.

    Wiec może pomyśl jak "Niemieckie obozy w okupowanej Polsce" skrócić do
    powiedzmy dwóch słów. Powinno się dać IMHO. Moja sugestia na otwarcie to
    nazi-EU, niech inni nie-miemcy w europie poczują się trafiani
    konsekwencjami przerzucania niemieckich zbrodni. W kupie raźniej.

    --
    A. Filip