eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemiecki sąd (BGH) po stronie ZDF ("polskie obozy zagłady") - piszta co chceta! › Re: Niemiecki sąd (BGH) po stronie ZDF ("polskie obozy zagłady") - piszta co chceta!
  • Data: 2018-08-24 09:17:21
    Temat: Re: Niemiecki sąd (BGH) po stronie ZDF ("polskie obozy zagłady") - piszta co chceta!
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ń <ń@ń.ń> pisze:
    > Bo byliśmy wychowani na roszczeniach Niemiec do polskich ziem?
    > I na filmach wojennych cyt. "raus!", "Hande hoch!", "schneller, schneller!".
    > Zresztą w czasie wojny Polacy mówili chyba o wywózkach "do Oświęcimia", a nie "do
    Ałszwic".

    Niemcy (państwo) _teraz_ oficjalnie nie chcą powrotu do granic z 1938.
    Ja nie mam za grosz pewności że w razie zmiany sytuacji i powstania
    wyraźnie lepszych możliwości stanowisko Niemiec pozostanie bez zmian.
    Ile lat upłynęło od dojścia Hitlera do władzy w Niemczech do wybuchu 2WŚ?
    Sytuacja się potrafi zmienić szybko. Po co "ułatwiać"?
    Miej nadzieje na najlepsze, szykuj się na najgorsze.

    Życie to gra w osiąganie kilku częściowo sprzecznych celów na raz.
    Całkowite koncertowanie się _tylko_ na jednym celu jest godne idiotów
    sklerotyków o ile się nie "stoi pod ścianą". Polska już stoi pod ścianą?

    --
    A. Filip