eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemiecki sąd (BGH) po stronie ZDF ("polskie obozy zagłady") - piszta co chceta! › Re: Niemiecki sąd (BGH) po stronie ZDF ("polskie obozy zagłady") - piszta co chceta!
    Subject: Re: Niemiecki sąd (BGH) po stronie ZDF ("polskie obozy zagłady") - piszta
    co chceta!
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Wed, 22 Aug 2018 10:46:30 +0200

    W dniu 2018-08-22 o 09:21, A. Filip pisze:

    > A czy "raczyłeś zauważyć" dopiero na jakim poziomie apelacji/odwołań
    > niemieckie sądy uwaliły wykonalność w kraju potomków niemieckich
    > nazistów

    Tak, tak... pewnie odziedziczyli nazizm w genach...
    Nie to co polscy katonacjonaliści, który odziedziczyli tylko głupotę.

    > tego wyroku sądu z Polski?

    A czy raczyłeś przeczytać ze zrozumieniem post J.F., czy tak sobie
    niechcący wyciąłeś sedno?

    Niemiecki sąd uwalił wykonalność wyroku polskiego.
    (Na marginesie, podziękuj pisowi, że coraz więcej sądów normalnych
    państw będzie miało w dupie polskie wyroki)

    Więc J.F. zapytał o możliwość:
    "pozwac ZDF przed niemieckim sadem"

    Pozdrawiam
    Piotr