    From: "Agent 0700" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieletni za kierownicą
    Date: Fri, 15 Sep 2006 11:40:38 +0200

    > Nie lepiej kupic jakiegos uzywanego cart'a lub buggy?

    Nie, bo to automaty najczęściej

    > ogranicznikiem predkosci? I syn sie pobawi i zapewne Ty.

    Nie chodzi o zabawę tylko o nauczenie jazdy, wciskania pedałów i co do czego
    służy.

    > bezpieczniejsze to od samochodu i przy okazji legalne (do momentu
    > wyjechania na drogi publiczne oczywiscie).

    Tak samo legalne jak jazda samochodem w tym miejscu gdzie jeździłby tym
    buggy.
    A tak samo nielegalne byłoby jeździć tym buggy po ulicy co samochodem.

    Ja tam śmigałem rometem po jakichś polnych drogach jak do ziemi nie sięgałem
    jeszcze za bardzo. Wjeżdżałem między podkłady kolejowe :-)

    Potem na nauce jazdy praktycznie nie uczyłem się jeździć tylko od razu
    wykonywaem manewry i na miasto :-)

    Dlatego nie słuchaj oszołomów tylko ucz dziecko jeździć.

    Przyda mu się to.

    Pozdrawiam

    Jacek