  • Data: 2006-09-15 13:40:24
    Temat: Re: Nieletni za kierownicą
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twój problem. Albo sobie odświeżaj wiedzę, albo zmiel prawo jazdy.

    To chyba nie jest jednak takie proste, kilka dni temu było w wyborczej
    opisywane jak człowiek starał się wykasować kategorię E zrobioną w
    wojsku. Tłumaczył urzędnikom ze nigdy nie jeździł z przyczepą i będzie
    zagrożeniem dla ruchy jednak nikt kompetentny nie mógł znaleźć żadnego
    legalnego sposobu.
    Jeśli ktoś się pyta po co mu to - to pracodawca chciał mu zmienić profil
    samochodu którym miał jeździć. btw - tłumaczenie, że nie potrafi już
    jeździć na nic się nie zdało - bo urzędnik właśnie maturę podał za
    przykład, że podobnie dostaje się kwalifikacje dożywotnio

    Pozdr
    axell