  • Data: 2006-09-15 10:16:29
    Temat: Re: Nieletni za kierownicą
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki za słowo otuchy, bo już zacząłem wątpić

    Nie daj się stłamsić oszołomom.

    Zawsze rób to co uważasz za słuszne.

    Słuchaj co inni mają do powiedzenia, wyciągaj wnioski, ale niech nikt Ci nie
    mówi co masz robić.

    To Twoje życie.

    Ja tak robię i jakoś zupełnie nieźle na tym wychodzę.

    A jak ktoś robi to co inni powiedzą, to brak im odwagi żeby żyć. :-(

    To ich strata.

    Sorki, ale tak psychologicznie było :-) (takie mam wykształcenie)

    Wielu moich znajomych w młodości śmigało różnymi sprzętami (samo... i
    moto...)

    Teraz są dobrymi kierowcami.

    A znajomi co się uczyli jeździć na szkoleniu do prawa jazdy też jeżdzą, ale
    różnicę widać :-(

    Jest pewien wiek który predysponuje do nauki pewnych rzeczy, natomaist jak
    idziemy na prawo jazdy to już dawno ten wiek jest przekroczony. Oczywiście
    można się nauczyć, ale trodniej przychodzi :-(

    Nie namawiam CIę do łamania prawa, ale znajdź gdzieś plac jakiś czy drogę
    nieuczęszczaną i ucz :-)

    Do nauki zmiany biegów dobrze jest kupić malucha jakiegoś za 200 zł :-)

    Moja żona zmieniała biegi w maluchu bez sprzęgła. Nawet 1 wrzucała bez :-)
    Co ja tam przeżywałem :-(

    Pozdrawiam

    Jacek