  • Data: 2006-09-15 12:43:53
    Temat: Re: Nieletni za kierownicą
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I potem mamy debili na drogach co biegi może potrafią wrzucać, ale o
    > przepisach nie mają bladego pojęcia...

    Przepisy wkuje na kursie PJ

    > Na drogach publicznych - nie tylko. OK, rozumiem, że dzieciak musi się
    > jakoś nauczyć. Ale niech uczy go ktoś kompetentny. A nie ktoś o
    > podejściu "nie znam przepisów, bo i po co - egzamin już zdałem".

    najpierw się trzeba nauczyć wrzucać biegi a potem jeździć po mieście.

    Do nauki podstaw starczy ojciec.

    Potem na kursie nie będzie tracił czasu na naukę puszczania sprzęgła, tylko
    na zachowanie na drodze.

    Nie przejedzie się zastanawiał co ma wcisnąć bo będzie wiedział, tylko
    myślał gdzie instruktor każe mu jechać.