    From: "SERG" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niefortunna pożyczka [C.D.]
    Date: Mon, 28 Jan 2008 10:02:15 +0100

    Użytkownik "Qbek" napisał :
    >Za mało informacji.
    >np.dla czego? co się stało? jaki? kiedy? o co? jakie dowody masz na
    >poparcie swoich twierdzeń? itp.

    Mam taki problem.
    Kolega z czasów LO prosił mnie o pożyczenie 1000 zł., ja uważając go za
    osobę uczciwą przelałem mu te pieniądze na jego konto. Umówiliśmy się że
    zwróci mi je po 1 miesiącu. Gdy przyszła pora spłaty powiedział żeby ją
    jeszcze odwlec o 2 tygodnie -zgodzilem się. Mineły od tamtej pory 3
    miesiące, a on mnie zbywa że zwróci w przyszłyum tygodniu lub za 2 dni i tak
    to się ciągnie. Mam już tego dość. Nie chodzi o pieniądze bo te jakoś mogę
    przeboleć ale sam fakt cwaniactwa.
    Obaj jesteśmy zameldowani w tym samym mieście, ale ja od trzech lat mieszkam
    w innym mieście.