  • Data: 2002-12-29 15:07:45
    Temat: Re: Niedziela - godz.6.30 rano
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a jak myślisz? ,że policja wychodzi na patrol tylko celem spacerowania po
    > ulicach? pewne tereny są mniej ,więcej zagrożone, dokonano w tych
    miejscach
    > czynów niedozwolonych o których jako zwykły śmiertelnik nie musisz nawet
    > wiedzieć np. godzine wcześniej mogło dojść do rozboju w tym miejscu czy
    inny
    > występek ...tak ,że nim zadałabym pytanie czy policja ma takie uprawnienia
    > czy nie poznałabym obowiązki i prawa jakie ma policja a jakie prawa ja mam
    > jako obywatel.

> [...]

    sandro nie naciagaj faktow dla prezentowanej przez siebie intrpretacji
    sytuacji.jesli bylby rozboj, to byloby wiecej policji.a pani Wanda nie musi
    znac swoich praw, obowiazkiem policjantow jest zacowywanie zgopdnie z prawem
    i przede wszystkim grzecznie. zwracanie sie "hej" do kogokolwiek jest
    poonizej krytyki.juz powiedzialem, nie mam zamiaru cie przekonywac. sam
    jestem glina - i uwazam, ze taka sytuacja - jak ja opisala Pani Wanda jest
    mocno naciagana - bowiem, w mysl takiej interpretacji, ktora ty
    przedstawiasz, to moglbym podejsc do kazdego mieszkanca jakiegos miasta i go
    legitymowac? zaiste takich praw policja nie ma jeszcze i na szczescie.

    pozdrawiam
    ssj5