  • 61. Data: 2006-07-02 23:22:51
    Temat: Re: Niedoreczony list
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    mvoicem wrote:

    > No to co powinienem w takim razie robić jeżeli jadę na miesięczne
    > wakacje w okolice gdzie "psy d..ami szczekają"? Wymeldować się "donikąd"?.

    Jakby to napisac, uwazam, ze to jest twoj problem. A nie tego, kto ma
    Twoj "oficjalny" adres i do Ciebie pisze...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 62. Data: 2006-07-03 00:05:05
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jotte wrote:

    > Dlatego go nie szanuję.

    Jak Kuba Bogu tak Bog Kubie...

    Gdyby, tylko gdyby, w Polace obywatele szanowali prawo, tak jak to robia
    Szwajcarzyw swom kraju, to i prawo byszanowalo obywateli, tak jak to
    jest w Szwajcarii. Co tuduzo mowic, jaka mentalnosc - takie prawo. jesli
    99 na 100 to cfaniaczki inikajace odpowiedzialnosci, to prawo stosuje
    domniemanie winyi zaoczne wydawanie werdyktow. Jesli byloby odwrotnie,
    to i prawo byloby inne...

  • 63. Data: 2006-07-03 06:08:14
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jakby to napisac, uwazam, ze to jest twoj problem. A nie tego, kto ma
    > Twoj "oficjalny" adres i do Ciebie pisze...

    Pozwole sobie zwrocic uwage na drobny szczegol. Na odebranie pisma z sadu
    masz 7 dni. Natomiast obowiazek zmiany meldunku nie obowiazuje w tak krotkim
    okresie czasu. Co wiecej sa formy aktywnego wypoczynku, ktore uniemozliwiaja
    podanie adresu pobytu np. trekking. Uznanie zatem, ze miala miejsce odmowa
    doreczenia jest co najmniej kuriozalnym zjawiskiem.

  • 64. Data: 2006-07-03 06:19:37
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maverick31 napisał(a):
    > Pozwole sobie zwrocic uwage na drobny szczegol. Na odebranie pisma z sadu
    > masz 7 dni.

    2 x 7 dni

    > Natomiast obowiazek zmiany meldunku nie obowiazuje w tak krotkim
    > okresie czasu.

    jak to nie?

    KG

  • 65. Data: 2006-07-03 08:28:35
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    > 2 x 7 dni

    > jak to nie?

    Zle sformuowalem wypowiedz -osoba, ktora:
    - przebywa w określonej miejscowości pod tym samym adresem dłużej niż trzy
    doby, jest obowiązana zameldować się na pobyt stały lub czasowy najpóźniej
    przed upływem czwartej doby, licząc od dnia przybycia.
    - przybywa do zakładu hotelarskiego albo do zakładu udzielającego
    pomieszczenia w związku z pracą, nauką, leczeniem się lub opieką społeczną,
    jest obowiązana zameldować się na pobyt stały lub czasowy przed upływem 24
    godzin od chwili przybycia.

    Niemniej dla doreczenia nic po takim zameldowaniu z uwagi na niemoznosc
    prawidlowego doreczenia na adres pobytu. Jesli zatem ktos przebywa w jednym
    logalu krocej niz 3 doby to na dobra sprawe prawidlowe doreczenie nie jest
    mozliwe.

  • 66. Data: 2006-07-03 08:45:20
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Maverick31 wrote:

    > Co wiecej sa formy aktywnego wypoczynku, ktore uniemozliwiaja
    > podanie adresu pobytu np. trekking.

    Ale popatrz na to z drugiej strony - co kogo interesuje to, ze
    niewiadomo gdzie jestes?

    To w interesie adresata jest odebrac wiadomosc, zeby uniknac zaocznego
    wydania wyroku/orzeczenia/czegos niemilego.

  • 67. Data: 2006-07-03 09:14:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Ale popatrz na to z drugiej strony - co kogo interesuje to, ze
    > niewiadomo gdzie jestes?
    >
    > To w interesie adresata jest odebrac wiadomosc, zeby uniknac zaocznego
    > wydania wyroku/orzeczenia/czegos niemilego.

    Czyli inaczej mówiąc turystom mobilnym (namiotowcy, autostopowicze,
    kempingowcy i inni) można zasądzić co tylko się wymyśli, wystarczy
    wiedzieć że wyjechali na dłużej niż 3 tygodnie, i jest to tylko
    wyłącznie ich wina, bo mogą siedzieć na d... jak Pan Bóg przykazał. Tak?

    p. m.

  • 68. Data: 2006-07-03 09:25:48
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    mvoicem wrote:

> [...]
    > wiedzieć że wyjechali na dłużej niż 3 tygodnie, i jest to tylko
    > wyłącznie ich wina, bo mogą siedzieć na d... jak Pan Bóg przykazał. Tak?

    No niestety tak to wyglada na chwile obecna. Na chwile obecna obowiazuja
    takze przepisy meldunkowe.

    Po za tym inna sprawa jest oszustwo i swiadczenie nieprawdy. Moim
    zdaniem taki wyrok mnozna zaskarzyc. Bo co to za swiadek, podstawiony
    swaidek. O ile w wypadkuwykroczenia za 50 zlotych przejdzie, o tyle przy
    drozszych i powazniejszych sprawach juz nie.

    Ciekawi mnie, moze ktos wie, jakten problem z tego watkujest
    rozwiazywanyw innych krajach...

  • 69. Data: 2006-07-03 09:58:56
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    > Gdyby, tylko gdyby, w Polace obywatele szanowali prawo, tak jak to robia
    > Szwajcarzyw swom kraju, to i prawo byszanowalo obywateli, tak jak to
    > jest w Szwajcarii. Co tuduzo mowic, jaka mentalnosc - takie prawo. jesli

    To jak w Szwajcarii jest z doreczeniami tak z ciekawosci?

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 70. Data: 2006-07-03 10:41:45
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Piotr wrote:

    > To jak w Szwajcarii jest z doreczeniami tak z ciekawosci?

    Tego nie wiem, bo znajoma co byla i mieszkala tam przez dluzszy czas
    akurat nie dostala zadnego doreczenie. I tylko opowiadala rozne
    ciekawostki...