  • Data: 2006-07-02 14:08:48
    Temat: Re: Niedoreczony list
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *Jotte* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Natomiast nikt, nawet tępa przewodnicząca kolegium* nie sądzi
    > chyba, że ktoś (i to kompletnie niekarany) ucieknie do Izraela z powodu
    > drobnego wykroczenia drogowego. W takich sytuacjach bieg sprawy powinien
    > być wstrzymywany do wyjaśnienia.

    A jeśli nie ucieka do Izraela lecz po prostu siedzi w domu i za nic ma
    sądy, listonoszy itd.? Po prostu się dekuje? W takich sytuacjach sprawa
    też powinna być wstrzymana do wyjaśnienia?
    W 2001 r. podjąłem pracę w spółce zależnej od osławionej spółki
    giełdowej z Trójmiasta. Wkrótce zaczęły się przeboje, odszedłem,
    założyłem sprawę. Sądowi pracy fuksem udało się wydać wyrok
    zaoczny (zważ, że w takim przypadku niezbędny jest dowód doręczenia
    pozwu - co jednak jeśli spółka co kwartał zmienia firmę i
    siedzibę?), jednak trwało to tyle, że spółka po prostu się
    rozpłynęła. Komornik umorzył postępowanie ze względu na brak
    perspektyw, został mi tylko pozew z art. 299 ksh.
    Pozew w nakazowym przeciwko prezesowi złożyłem dokładnie 31 grudnia 2004
    r., SR dla Wrocławia-Śródmieście osiem miesięcy dumał aż wydumał,
    że jest niewłaściwy miejscowo i rzeczowo, przekazał sprawę do SR w
    Gdańsku. Po pół roku oczekiwania poprosiłem o to postanowienie,
    okazało się, że sąd się pomylił w oznaczeniu sądu, do którego
    przekazał sprawę - miał to być SR dla Gdańska-coś-tam.
    Oczywiście jest to czas cudem dany pozwanemu, Panu Mariuszowi H., który
    może dalej zacierać ślady.
    Nadal uważasz, że przepisy powinny służyć kryciu się nieuczciwych
    pracodawców, dłużników, przestępców?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||