  • Data: 2006-07-02 14:53:02
    Temat: Re: Niedoreczony list
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:pan.2006.07.02.14.34.18.606317@olgierd.wordpres
    s.com
    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > Jak zatem ścigać tych, którzy się uchylają od podjęcia wezwań?
    > Poza tym standardowo w takich sprawach stosuje się wznowienie
    > postępowania.
    Jak się o sprawie dowiedziałem to wszystkie terminy już przeszły. Jedyne, co
    udało mi się osiągnąć, to w wyniku skargi do sądu na niewłaściwe działania
    komornika (sprawa toczyła się przed kolegium, ale jak się wszystko
    skończyło, to już nie było kolegiów tylko SG) otrzymałem - pismo z tegoż
    sądu, że komornik zostanie pouczony(!), nawet bez przeprosin.
    Aha - nie dodałem, że komornik ściągając grzywnę ze mnie naruszył swymi
    działaniami ustawę o ochronie danych osobowych i złożyłem na niego skargę, a
    jego przedstawicielowi, któy mnie naszedł i zaatakował w mieszkaniu
    zagroziłem wezwaniem policji i "spuściłem ze schodów", ale to już inna
    zupełnie bajka...

    Jotte