  • Data: 2009-07-21 23:11:39
    Temat: Re: Niechciana korespondencja
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może być też w drugą stronę: jedna wątpliwej jakości pizzeria,

    Nie bój się i tak wszyscy wiedzą, że chodzi o srelepizzę.

    > Nie pomagają prośby i groźby - ulotki dalej zamiast do
    > skrzynek trafiają na klamki.

    U nas przez kilka lat wyłamali większość zamków, niszczyli drzwi, przedstawiali
    się czasami jako ...poczta, były też wejścia siłowe zakończone interwencją SM.
    telepizza traktuje krytykę jako dodatkową reklamę, a taki styl dosyć skuteczny
    we wczesnej fazie kapitalizmu na obrzeżach cywilizacji. Zgłaszanie na policję
    niewiele dało, odmówili wszczęcia postępowania. Gmina, która wynajmuje im lokal
    też nie ruszyła d...pskiem, bo ma z tego kasę. Jedyny sposób to bojkotować to
    paskudztwo, albo wynieść się na osiedle chronione. Są też inne środki, ale
    NTG :).

    Swoją drogą szkoda, że Franco zmarł, za Jego czasów nikt by się nie pieścił z
    tymi łachmaniarzami.

    BTW, kiedy szukałem nowego mieszkania od razu wykluczałem lokalizację w pobliżu
    lokali srelepizzy :). Oni włamują się do budynków i śmiecą tylko w pobliżu
    swoich spelun.

    Pozdrawiam

    Czapla