  • Data: 2009-07-21 14:54:14
    Temat: Re: Niechciana korespondencja
    Od: "Baloo" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Big Jack" <a...@b...zz> napisał

    > Zwisa mi kto mi dostarcza korespondencję.

    Ale zrozumiałeś w ogóle pytanie?

    > Niech będą na klucz, a klucze niech mają wszyscy
    > opertorzy pocztowi.

    No to niech.

    > To, że mamy skrzynki jakie mamy, to jest wynik uregulowań prawnych
    > wymuszonych przez UE.

    Skup się na tym, co piszę.
    Zalewający Cię bezkarny spam nie wynika ani z Unii ani ze skrzynek, tylko z
    braku odpowiednich uregulowań prawnych.
    Koniec kwestii.

    > Podobnie jak UE uwaliła w Polsce _soki_ z czarnej porzeczki i wiśniowe.

    A co? Robi się je teraz z buraków? :>

    > Jak nie są w skrzynce, to wyrzucam w najblizszym otoczeniu. Podobnie jak
    > z reklamami wetkniętymi za wycieraczkę samochodu. Nawet kroku nie robię
    > w stronę kosza.

    Zatem gdzie widzisz problem? To samo rób, jeśli je znajdziesz_w_skrzynce.

    > Jak przez swoją uprzejmość Ty ich nam nie dostarczysz, to nie ma obawy

    A co ja niby mam do tego? Wystaczy, że Was jakiś lokalny in-postowiec
    podkabluje i tyle będziecie mieli tej Waszej rzekomej niezależości ;-)