  • Data: 2005-04-18 06:25:25
    Temat: Re: Niebezpieczny produkt: pasty do zebow!
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    bibo wrote:

    > O przesluchaniu swiadkow strony przecinej slyszales w zyciu? Takich
    > powiedzmy z R & D na poczatek.

    > McDonald's sprobowal raz te droge. Ma teraz dyplom Ksiegi Rekordow
    > Guinessa za najdluzszy proces w historii Anglii. Za 10 milionow kosztow
    > sadowych. I nic nie wygrali.

    Tak, zawuważ tylko, że:

    1. MCDonald i 10mln$ to nie jest jakaś porażająca kombinacja. Jeden
    manager wyższego szczebla mniej ;-(
    2. Na polskim rynku te substancje nie są zabronione. Ja na miejscu firmy
    pomówionej wprost bym to podniósł, odwołał się do powagi sejmu, skoro
    nie zabronione, nie ma znaczących dowodów ;-) szkodliwości etc... i
    wykończyc chwasta. Niech idzie do Faktu się żalić. Nastepny bedzie miał
    materał do zastanawiania sie ;-)