    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6...@g...com>
    <606866c7$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <60687434$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <6068a232$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <ra9aI.139773$nAz7.51179@fx03.ams1>
    <606c4f0a$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <606d685e$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <606dde91$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <606ddfa1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <606de1ae$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Nie siadaj na chodniku
    Date: Wed, 7 Apr 2021 18:56:50 +0200

    dyskusyjnych:606de1ae$0$526$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 07.04.2021 o 18:36, J.F. pisze:

    >To musisz wyjść trzy godziny spóźniony. Wtedy dodatkowe 15 minut to
    >tylko 8 punkta procentowego więcej, więc jesteś w lepszej sytuacji
    >jak wychodzisz o czasie - wtedy jesteś 100% w plecy:P

    Wychodze spozniony, wiec mnie kazde 15 minut boli :-)

    >Taa. To spróbuj z mostu zjechać albo chociaż z wisłostrady - żona
    >trzy godziny stała jak czaszkowski nie poradził sobie z piachem co z
    >patriotycznego muzeum zarządzanego przez ministerstwo wojny tony
    >piachu z deszczem spłyneły.

    Ale to przypadek raz na 10 lat.
    Nie pamietam, abym w miescie czekal z powodu wypadku ... no nie, raz
    trafilem na jakis wielki korek z nieznanych przyczyn ...

    >No widzisz... Więc może lepiej od czasu do czasu przyjąc miasto z
    >dobrodziejstwem inwentarza. Metrem jeździć a nie puszką. Albo
    >motocyklem:)

    Chyba zle rozumiesz przyklad.
    Miasto tak obrzydzalo zycie mieszkancom, az mieszkancy sie
    wyprowadzili i stwierdzili, ze dookola zyje sie lepiej.
    A miasto ... zbankrutowalo.

    >I co jeden będzie wypisywał te mandaty? Nie wróżę sukcesu:P

    Jeden kieruje, wypisywac moga inne dwojki :-)

    J.